5.7.08

Those dancing days



Slow down, please, slow down
I need to find peace anywhere in me
I feel like I'm under water, struggeling to get air
I feel like I'm lost in this body, trying to get inside my head

I wanna know what I'm thinking, what I'm feeling
What iI want my life to be
I wanna know how I like plan to make things easier
For everyone but me

Tell me, please, tell me
What to do now, now that I know myself
Do you really think I could rely on this new person I have become
Do you really think I give a damn now that I can do whatever I want

Now I know, what I'm thinking, what I'm feeling
What I want my life to be
Now I wanna know how I like to make things easier
For everyone including me

Hitten




On the top of satisfaction
Yves Saint Laurant shades in the darkness
Summer attraction pounding in my vains
Time does not exist

High on life, in love with me
Dancing in the night, dancing through the days
High on life, in love with me
Dancing in the night, dancing through the days

Living for music, living in a dance
Music for life, those dancing days
Living for music, living in a dance
Music for life, those dancing days


On the top of satisfaction
Yves Saint Laurant shades in the darkness
Summer attraction pounding in my vains
Time does not exist

High on life, in love with me
Dancing in the night, dancing through the days
High on life, in love with me
Dancing in the night, dancing through the days

Living for music, living in a dance
Music for life, those dancing days
Living for music, living in a dance
Music for life, those dancing days

Those dancing days

7 comentários:

Andreia disse...

isto é giro
vou dançar
1.2
1.2
vou continuar :P*

Menina Limão disse...

reitero: estou apaixonada por aquela miúda. coisinha mais apetecível. também quero uma cabeleira daquelas, pá. são todas tão fofas. só é pena que a música não seja tão boa quanto o aspecto do gang. mas ao menos ainda vamos tendo direito a planos de danças com os pés e bateria invocada com o agitar de cordas e outras delícias que tais.

betânia liberato disse...

que meninas bonitas^^

betânia liberato disse...

que meninas bonitas^^

menina tóxica disse...

andreia, a mim dá-me vontade do mesmo. continua a dançar, vá. agora: 1,2 ;)*

limão, não posso fazer nada. os meus ouvidos gostaram e mais não sei dizer. não são nada por aí além, admito, mas adorei estas músiquinhas eheh e o gang está um must né? ;)

betânia*, estas meninas dão inveja eheh ;)

s. disse...

acho que é um bocado como a menina limão diz. as miudas são adoráveis (e sim aquele cabelo é de mais) mas o som, não que seja mau, já não entrou tão bem.

menina tóxica disse...

s. é como eu já disse, o som nos meus ouvidos entrou muito bem. mas as meninas não podem agradar a toda a gente ;)