20.4.13

adele vs alanis

ou: porque não gosto da Adele.
(não é só porque ela berra muito)

a adele berra coisas como esta:

never mind, i'll find someone like you
i wish nothing but the best for you, too
don't forget me, i begged...

Someone like you

 photo 5a76155a-5988-417b-8183-f8a47ecbb9f3_zpsabd63a7a.jpg



voltando uns bons anos atrás, era eu uma adolescente feliz da vida (ou não) e ouvia a Alanis aos berros e gostava. pergunto-me porquê. a alanis berrava coisas em modo:


i want you to know, that i'm happy for you
i wish nothing but the best for you both
an older version of me...
and every time i scratch my nails down someone else's back
i hope you feel it...well can you feel it
well, i'm here to remind you
of the mess you left when you went away...

You oughta know



 photo ba237f12-6427-477b-ba14-8d42c4ecc0ae_zpsf0c6b384.jpg



Alanis estou contigo. Adele, és uma falsa. entre a ironia da alanis e o falso "quero que sejas muito feliz" da adele, prefiro mil alanis a berrar nos meus ouvidos.